Pratite nas na društvenim mrežama

TREEHANA – Umjetnost minimalizma

Intervju

TREEHANA – Umjetnost minimalizma

Treehana je brend iz Banja Luke iza kojeg stoji mlada dizajnerica Tihana Todić, a nastao je kako Tihana kaže, iz želje da svoj rad pokaže drugima, da im pruži priliku da i oni budu dio nje tako što će nositi odjeću sa njenim potpisom.

Dizajn koji karakteriše odjeću sa etiketom Treehana inspirisan je putovanjima, muzikom, doživljavanjem najljepših prirodnih pejzaža ili jednostavnom kafom na jutarnjem suncu. Ne postoje niti pravila niti kalupi koji vode do nastanka nekog Treehana odjevnog predmeta. Svaka kreacija ima svoju posebnu priču, koju dizajnerka putem gotovog odjevnog predmeta dijeli sa onima koji ga nose na sebi.

Kada se dogodio taj momenat i susret s modom u kojem si sama sebi rekla: “da, to je ono čime ću se baviti u životu.”?

To je bio momenat nakog prvog završenog rada vezano za dizajn na fakultetu. Kada sam vidjela konačni rad, spoznala osjećanja koja sam imala prilikom i nakon procesa izrade. Shvatila sam da tu mogu da imam potpunu slobodu, da ispoljim svoju kreativnost te da ljubav i posao mogu ići zajedno.

Koji su ti najdraži motivi, koje tkanine preferiraš?

Nemam konkretno neke motive koje posebno volim, ali ono što me inspiriše jeste svakako minimalizam bilo u arhitekturi ili modi. Da se jednostavnošću postigne da odjevni predmet privuče pažnju, ima moćnu formu i da priča snažnu priču. Tkanine koje preferiram su svakako prirodnog porijekla, ali se u ponudi mogu naći i odjevni predmeti sintetičkih tkanina.

Koji dio kreativnog procesa najviše voliš?

Najviše volim dio kada je model konačno gotov, da vidim da sam svoju zamisao uspjela preko papira i olovke pretočiti u idejnu skicu, šablon za izradu, a onda i gotov model. Da funkcioniše onako kako sam zamislila, a često puta i bolje.

Šta inspiriše tvoj rad?

Moj rad inspiriše svakodnevni život, priroda, a ispostavilo se da su to najviše putovanja. Valjda zbog novog okruženja, ljudi, arhitekture, stila života najviše dolazi do novih ideja potrebom kreativnog stvaranja.

Kako bi opisala Treehana brend?

Treehana je brend koji se vodi jednostavnošću, kako oblika tako i kombinovanja boja. Brend koji nudi jedinstvenost, udobnost i kvalitet, koji osvaja BIH tržište sve više, susjedne zemlje ali i druge kontinente. Odjeća koja je idealan saputnik za većinu prilika u kojima se nađemo tokom jednog dana, u kojoj se osjećate slobodno i uživate u svakom trenutku.

Šta je najviše uticalo na tvoju estetiku?

Smatram da je najviše uticalo okruženje u kojem vidimo da se svi stilovi kombinuju, da je sve moderno i da se slijepo prate trendovi. Htjela sam da na neki način pobjegnem od svakodnevne uniformisanosti, šarenila i nametnutih trendova. Da stvorim brend svojstven meni, koji teži jednostavnosti, udobnosti i jedinstvenosti.

Kakvo je tvoje viđenje današnje mode?

Današnja moda je toliko šarolika. Svi stilovi koji su ikad postojali su trenutno moderni i zajedno pomiješani čine, za mene jedan veliki nesklad. Gotovo da više nema pravila kombinovanja boja, oblika i stilova, što nije loše ako posmatramo sa stanovišta da čovjek treba da ima potpunu slobodu, a sa druge strane smatram da su potrebna određena pravila kako bi estetski bilo prihvatljivo. Na primjer: kombinovanjem boja istog spektra možete da iskombinujete više boja i da je to za oko prijatno, što danas nije slučaj gdje se kombinuje više boja iz različitog spektra što nije ugodno za oko ali je moderno 🙂

Koliko je teško opstati i biti dobar u ovom poslu, šta tebe motivira u tome što radiš?

Ništa nije teško dok zaista voliš to što radiš. Za opstanak, odnosno uspjeh je potrebno određeno vrijeme, upornost i istrajnost. Nakon određenog vremena stvari se same slažu, otvaraju se nove mogućnosti, dobivaju prilike za saradnju. Najviše me motiviše taj osjećaj da si stvorio nešto novo, a onda i sama reakcija kupaca na tu odjeću u koju je uloženo vrijeme, trud i ljubav.

Koji su tvoji planovi za budućnost?

Planovi su da i dalje stvaram odjeću koja će se sa zadovoljstvom nositi širom svijeta.

Treehanu možete pronaći na Facebook i Instagram profilu ili na zvaničnom web sajtu.

Otkrijte svijet umjetnosti i kulture!

1 komentar

1 komentar

  1. nikola

    27/12/2018 na 13:49

    odavno je receno da o ukusima ne treba raspravljei,ali moram ukazati na originalnost i posebnost kreacija i cestitam na odabiru modela,ali sa jednom primjedbom.Ipak ove modele mogu nositi samo djevojke sa gradjom kreatorice i .manekenki koje ih demonstriraju.

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Još iz rubrike Intervju

NA VRH