Pratite nas na društvenim mrežama

Contratiempo / The Invisible Guest

FILM

Contratiempo / The Invisible Guest

Radnja filma se odvija u sadašnjosti uporedo sa retrospektivnom rekonstrukcijom događaja iz bliske prošlosti. U želji da okonča ljubavnu aferu, Adrijan Dorija (Mario Kasas) odlazi na posljednji put sa ljubavnicom Laurom (Bárbara Lennie). Međutim, to ga dovodi u situaciju u kojoj je potrebno zataškati puno više od obične afere. Ubistvo. Rekonstrukcija događaja se bazira na različitim perspektivama likova.

Sadašnjost obuhvata sastanak Doriana sa najboljom advokaticom Virginiom Goodman (Ana Wagener), koja navodno ima za cilj pripremiti ga za sudsko ispitivanje. Njihov dinamičan razgovor prerasta u verbalni duel. Virginia insistirajući na detaljima dovodi Adrijana do ivice, i on odluči priznati dijelove događaja. Međutim, ona ne odustaje, nego iskorištava najteže trikove kako bi unijela sumnju, kako gledaocu tako i samom klijentu.

Rekonstrukcija događaja je zapravo Adrijanovo prilagođavanje situacije u vlastitu korist. Odličan balans između prošlosti i sadašnjosti, te napeta muzika i sama dinamika radnje održat će vašu koncentraciju i interesovanje. Emocije koje proživljavaju likovi direktno zarobe i samog gledaoca.

Postoji dosta isprepletene igre sa očekivanjima gledatelja. Baš kada pomislite da je film predvidljiv, priča ode u potpuno suprotnom smjeru. Priča je postavljena tako da nemamo utisak da postoje krivci, nego da su svi zapravo žrtve loših okolnosti i u krajnosti loših izbora. Gledajući film toliko postanemo suosjećajni sa jedinim krivcem da ga zapravo ne osuđujemo, jer smo tokom filma razvili preveliku dozu empatije prema njemu. Mislim da su glavni likovi filma upravo gledatelji, jer je mnogo fokusa stavljeno na reakcije posmatrača.

Između ostalog, ovo je film o nezaustavljivoj potrazi za pravdom. Ističe se slabost pravosudnog sistema, i sa druge strane bol roditelja, čija kreativnost prevazilazi sve one neuspješno utabane staze pravde. Režiser kao da ispituje granice do koje je čovjek u stanju otići kada se nađe u bezizlaznom stanju. Šta je čovjek spreman uraditi drugom čovjeku samo kako ne bi izgubio ono za šta se cijeli život borio? Postoji li zaista u nama onaj demonski dijelić duše koji ispliva samo kada postanemo ugroženi?

Mnogo misterije prožete strahom, povezane sa naratorskim likom i psihološkim pristupom, te brojnim neočekivanim obrtima čini ovu priču genijalnom, te u konačnici opravdava vjerodostojnost kvalitete španskih trilera.

Film nam pomaže da osvijestimo da uvijek postoji više perspektiva jedne priče, ali i da nije uvijek istinita ona koja ima veću sposobnost uvjeravanja.

Žanr: psihološki triler

Redatelj: Oriol Paulo

Scenarist: Oriol Paulo

Glumci: Mario Casas, Ana Wagener, Jose Coronado, Bárbara Lennie

Avanturista i sanjar. Vječiti zaljubljenik u umjetnost, a po struci inženjer. Inženjer svoje sreće.

Ostavi komentar

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Još iz rubrike FILM

NA VRH